PieterAnnet.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal,

Over enkele weken is het weer zover dat wij onze wandeltocht richting Santiago de Compostela gaan hervatten. De start is Limoges en we hopen Saint-Jean-Pied- de-Port te bereiken als er geen tegenvallers zijn.

Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van onze tocht en er ook regelmatig foto's op plaatsen.

Alvast veel leesplezier gewenst.

Groeten Annet en Pieter

Willemien

Hoi Annet en Pieter,
Alvast heel veel wandelplezier en laat het weer goed gezind zijn.
Groetjes Willemien en Willy

Marion

Hoi Annet en Pieter,
Ik wens jullie alvast heel veel plezier en ben best een beetje jaloers:)
Wij zijn al weer enkele weken terug van onze tocht van Santiago naar Finesterre. Ook zeer de moeite waard. Maar dat gaan jullie zeker ook nog zien.

Noud en Jeannie Bongers

Pieter en Annet veel plezier en suc6 met jullie tocht.

Peter en Els

Hallo Annet en Pieter,

We wensen jullie héél veel wandelplezier toe en vooral mooi weer. Geniet op z'n tijd van een heerlijk glaasje wijn na een dag wandelen en veel succes.
We gaan jullie reislog volgen !! Groetjes.

Clasine en Jo

Hoi Annet en Pieter, fijn dat het goed gaat met de voet van Pieter. Wij zijn vannacht ook weer veilig op Nederlandse bodem geland. Geniet en wandel ze!!
Groet Clasine en Jo

Theo en leonie

Hoi pieter en Annet
Wat fijn dat jullie toch samen kunnen lopen. De kop is er in ieder geval al weer vanaf. Loop ze nog en mooie foto.s hoor.
Groetjes

Jeanine

Hoi Pieter en Annet,
Sorry voor een wat late reactie. Leuk om de reisverhalen te volgen en de foto's te bekijken. Hopelijk zijn de temperaturen wat gedaald. Zorg dat je voldoende drinkt ????????Heel veel plezier nog. Groet Jeanine

Lenny

Hoi Pieter en Annet,
Heel veel wandelplezier. Geniet van alles wat er op jullie pad komt! En Annette ....als je straks problemen hebt met de Spaanse taal stuur je maar een appje????