PieterAnnet.reismee.nl

Maandag 2 mei

Dat is niet tegengevallen om met zoveel mensen op een zaal te slapen. Het is is zo'n grote refuge een hele organisatie. Al die mensen (350) moeten douchen, eten, slapen ende was wordt voor je gedaan. Echt petje af.

Als we starten is het nog altijd koud. Er staat een straffe, snijdende wind. We zitten ook nog hoog, rond 900 meter. Het traject is niet moeilijk,aanvankelijk vlak, soms een stukje stijgen en veel dalen. Rond de middag zijn we zover gedaald dat de jas uit kan. Het is heerlijk zonnig met een strak blauwe lucht maar de wind blijft nog fris. We veranderen ons wandelplan. We stoppen iets eerder omdat we geen zin hebben in weer zo'n massaal verblijf. Maar helaas hebben wij dat niet alleen bedacht. Aangekomen in Zubiri blijkt alles vol te zijn en moeten we toch weer in een pelgrimsonderkomen. Hopelijk morgen beter in Pamplona.

Reacties

Reacties

Harriet

Hola Annet en Pieter que tal ? Hasta la vista tenemos los deberes Lenny en Harriet

Netty Zwaans

Goh...wat een avontuur die pelgrimstocht, een extra deken voor de kou, het lijkt wel Pays Bas; elkaar kwijtraken moet je niet doen want dan krijg je nog kouder, spannende verhalen met prachtige foto's en indrukken; nogmaals mijn bewondering en geniet van de wandeltochten met meer warmte van de zon en van elkaar. Liefs

Jo en Clasine

Nou respect hoor, ik doe het jullie niet na. Letten jullie morgen wel op dat er geen stieren loslopen in Pamplona!!

Monique

Hallo!
Er komen alweer mooie foto's voorbij, maar het thema is me nog niet duidelijk Annet.
Soms denk ik paden, maar dan komen er plotseling weer vergezichten........... Ik ben er nog niet uit
Zet 'm op en ik duim voor mooi weer.
Groetjes.

Noud en Jeannie

In het lève, dus ok mi 't waandele, zit 't soms meej en soms tege. Es ge unnen berg opgaot moet 't 'r ok wer af en es ge unne stier tiggekomt moete make de ge wegkomt. Geniet mar lekker war! Wij vatte hier 'n wijntje op jullie gezondhed! Moette gullie daor ok doen op jons war!

karin

Goed van jullie,heb jullie adres van ons Marij gekregen,dan kan ik jullie volgen.heel veel wandelplezier en sterkte met de spieren.

Gerard

Beste Annet en Pieter,
zijn jullie nog niet op de bestemming ?
zeker in het gebergte had ik in de kopgroep gezeten !!
Het is hier fantastisch. Lijkt wel een paradijs met een innemende "herder".
Veel succes en vooral PLEZIER !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!