PieterAnnet.reismee.nl

Zondag 1 mei

we gaan beginnen aan de klim. En die begint ook direct, niet eerst een vlak stuk om de spieren op te warmen. We zijn blij dat we er al enkele wandeldagen op hebben zitten. Heel veel lopers die starten hier. Na vandaag zou ik dat niemand adviseren om te doen. De uitzichten zijn geweldig. Helaas kan ik jullie nog geen foto's laten zien vanwege het netwerk wat niet werkt. Hoe hoger we komen des te kouder het wordt. Ik doe mijn regenjas over mijn jas om mezelf te beschermen tegen de koude wind. We stijgen in totaal naar 1430 meter en we starten (dacht ik) op ongeveer 170 meter. Maar het is goed gegaan, wel zwaar. We hebben 9 uur gelopen en grote stukken door de sneeuw. Op een gegeven moment ben ik Pieter kwijt geraakt. We hadden afgesproken om ons eigen tempo te lopen en het was te koud om stil te staan en op elkaar te wachten. Bij de refuge in Roncesvalles zien we elkaar weer. Na inschrijven ( het is hier giga druk) gaan we een lekker glaasje drinken. Dat hebben we wel verdient. En nu we in Spanje zijn drink ik een heerlijke Sangria

Pieter en Annet

Reacties

Reacties

Elly

Wauw, zware en lange tocht over de Pyreneeën en toch maar weer even geklaard?, petje af. Wel fijn dat het zwaarste stuk achter de rug is en op naar mooi weer met veel zon. Geniet er samen van. Liefs Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!