PieterAnnet.reismee.nl

Zaterdag 30 april

we vertrekken met de regenkleding aan want helaas, het regent. Niet hard maar wel gestaag. We hebben 20 km voor de boeg. We zien de toppen van Pyreneeën niet, ze zijn in nevel gehuld. Het zonnetje schijnt ook zo nu en dan maar buien overheersen vandaag. Bij aankomst in Saint-Jean-Pied-de-Port is het een hele drukte van pelgrims. Om een stempel te bemachtigen moeten we in de rij staan. Het leek wel een inschrijving bij een wandeltocht. Dan gaan we op zoek naar een slaapplaats. Helaas kiezen we de verkeerde, het is er koud en de eigenaar is niet van plan de verwarming aan te zetten. Omdat we bij aanmelden direct af moesten rekenen zijn we maar gebleven. We kunnen wel tegen betaling een extra deken krijgen. Jammer dat we op dat laatste stukje Frankrijk zo'n negatieve ervaring hebben.

Na het verkennen van het stadje gaan we lekker eten en daarna vroeg de slaapzak in om warm te worden En om uitgerust aan de oversteek van de Pyreneeën te beginnen.

Pieter en Annet

Louise

Succes met de klim van de Pyreneeën. ????

Theo en leonie

Sjonge jonge wat een avontuur zeg!Petje af voor jullie!
Maar Annet let op dat je pieter niet echt kwijt raakt he!!!
Maar goed dat je af en toe een wijntje kunt doen, anders is het niet vol te houden.
Nig veel wandelplezier ????????