PieterAnnet.reismee.nl

De wandeling

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, we gaan beginnen aan onze voorlaatste wandeltocht richting Santiago de Compostela. Morgen, 24 april, vertrekken we met het vliegtuig naar Bordeaux en reizen van daaruit met de trein naar Mont-de-Marsan waar we vorig jaar geeindigd zijn en dit jaar de route weer oppakken. Na zes wandeldagen gaan we de Pyreneeen over en wandelen we verder in het Spaanse deel.

Met niet al te warm weer, geen blaren of andere blessures, zullen we een heel eind komen. We wensen jullie veel leesplezier en ik zal weer proberen mooie foto's te maken. Over een fotografie onderwerp zit ik nog te denken. Suggesties zijn welkom.

Groeten Pieter en Annet

Linda

Verschillende soorten bomen, steegjes, oude authentieke mensen, keien, watertjes.

Anne

Selfies!

Els & Koos

Opnieuw heel veel wandelplezier en hopelijk deze keer zonder ongemakken. Jullie gaan een heel mooi gebied ontdekken, dus het maken van "gewone" natuurfoto's zal geen probleem zijn. Wij duimen intussen voor mooi weer. Groetjes uit zonnig Spanje ????

Noud en Jeannie

Veul wandelplezier war en suc6 daor in Spanje!

Patty

Veel succes en plezier!

willemien en willy

Annet en Pieter,
Heel veel wandelplezier en geniet ervan, ook als er blaren komen :)
We blijven jullie volgen.
Groetjes

Netty & Kees

Wat een moed inspiratievermogen en doorzettingsvermogen, we wensen jullie veel bezondere natuurplekken met vergezichten: fijne vakantie en goede reis.....X

john en petra

hoi Annet en pieter

veel plezier met jullie tocht
en geniet van de kleine dingen.

Clasine en Jo

Goede reis morgen en loop ze. We kijken uit naar jullie verslag en foto's!

Peter en Els

Veel succes met het wandelen en alle foto's uit dat gebied zijn mooi !! We zijn benieuwd.
Groetjes.

Gorettie

Veel wandel genot met mooi droog niet te warm of te koud weer. En als foto suggestie laat ons maar verrassen

Elly

Hoi Pieter en Annet,

Heel veel plezier en succes. Ik weer weer zin in jullie mooie foto's en verhalen.
Groetjes

Gertie en Anton

Annet en Pieter,

Wij wensen jullie veel wandelplezier. geniet van al het moois wat je onderweg tegenkomt
Groetjes uit Reek