PieterAnnet.reismee.nl

Wandeldag 4-5-6

Om maar gelijk met het slechte nieuws te beginnen; alle foto's die ik vandaag gemaakt heb zijn allemaal verdwenen. Er ging iets mis met het overzetten van camera naar ipad. Hier baal ik stevig van want er zaten echt mooie exemplaren tussen. Zo dat is eruit.

Het valt niet altijd mee om een site bij te houden, je moet erover nadenken wat je zal schrijven en dan moet het voor de lezer ook nog leuk zijn om te lezen. Dus vroeg ik Pieter of hij ook een verslag wilde schrijven want hij doet natuurlijk weer andere indrukken op dan ik. Hier volgt zijn verslag; Als ik achter Annet loop dan is het net of haar billen naar mij knipogen !

Nou daar heb je wat aan zeg. Ik schrijf toch maar mijn eigen relaas op.

Vandaag de 6de wandeldag gehad en we hebben er 146 km opzitten. De omgeving is prachtig hier in de Dordogne, perigord verte. Zoals de naam al zegt, er is veel groen. De routes gaan regelmatig door de bossen en dat is zeer aangenaam, zeker op een dag zoals vandaag waar de thermometer 34 graden aangaf. We vonden het gisteren al warm toen het 28 graden was. We hebben al verschillende pelgrims ontmoet onderweg. Allemaal wandelaars Maar ook twee die met skeelers naar Santiago onderweg zijn. Ze hadden als hulpmiddel om te remmen een stuur dat met een frame verbonden was aan een wiel. Wij hadden zoiets nog nooit gezien maar in zo'n heuvelachtig gebied heb je dat wel nodig. Zij vonden het niet vreemd dat wij het niet kende want in Pays Plat heb je dat niet nodig. Zo staan wij hier dus bekend.

De rugzak begint weer te voelen als onderdeel van mijn lichaam en dat maakt het lopen weer iets aangenamer. We liggen op schema. Morgen naar Mussidan en ook dan gaat de temperatuur boven de 30 graden uitkomen. Maar des te lekkerder het koele pilsje op een terras na afloop.

Groetjes Pieter en Annet

En voor de collega's die morgen vakantie krijgen wensen wij ook een fijne vakantie toe. En voor alle familieleden die morgen iets te vieren hebben allemaal van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst

Reacties

Reacties

Patty

Bedankt ????. Leuk om jullie verhalen te lezen. Succes met de verdere tocht!

Clasine

Wat jammer van de foto's....ik ging morgen terug haha!
En geniet van de natuur en het mooie weer.
Groetjes uit Geffen

Noud en Jeannie

Jammer van de foto's maar je zult er best nog wel meer maken. Annet dat jij Pieter na al die jaren nog zo kunt boeien!!!
Suc6 en nog veel wandelplezier.
Groetjes vanuit Lith

Peter en Els

Zonde van de foto's......echt jammer. Hopelijk volgen er nog vele de komende periode.
Fijn dat het goed gaat met het gezamenlijk lopen !
Sterkte met de warmte, hier morgen ook boven de 30 C.
Groeten en succes !

Janneke

Klinkt erg mooi weer allemaal! Veel plezier nog!
We spraken gisteren Paul via FaceTime. Hij had jullie ook een paar keer geprobeerd te bereiken via FaceTime. Alles goed!
X Janneke

jo verhallen

hoi ik vind het fijn dat je mooi weer hebt
en dat het zo goed gaat ook met pieter
we hopen voor de vooruitzicht dat deze ook goed gaat
jammer van de fotos

Linda

Hoi pap en mam!
Wat jammer van de foto's mam en ik ben blij dat papa me niet gevraagd heeft zijn verslag te redigeren ;)

Hoop dat de temperatuur de komende dagen toch een graad of zes daalt voor jullie.

Kus!

Patricia

Bedankt voor de felicitaties! Hier tikt de thermometer vandaag ook de 30 aan. Geniet!

Willemien en Willy

Hoi, wat jammer van die foto's maar er zullen vast en zeker nog mooie plekjes komen waar je een foto kunt maken. Ze liggen mogelijk wel opgeslagen op je eigen interne geheugen. Hier is het binnen in de praktijk met de airco aan is goed te doen. Thuis met de blote voeten op de tegelvloer is ook heerlijk.
Alvast een fijn weekend en tot gauw.
Groetjes uit Heusden

buurman

Hier ook 30 graden maar slaapgelegenheid is dichterbij ????

Karin

Heerlijk dat ik niet zo ver hoef te lopen,ik zou met het vliegtuig gaan.Maar jullie zullen wel heel veel meemaken onderweg,veel plezier en wandelgenot,groetjes.

Hans en Nelleke

Jullie zijn wel kanjers en dat met die temperaturen. Het is niet vreemd dat Pieter dan hallucinaties krijgt van knipogende billen. Ben benieuwd wat hij de komende dagen nog gaat zien. Jammer van de foto's want daarmee vervalt elk bewijs over door de door jullie geleverde inspanningen. Groetjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!