PieterAnnet.reismee.nl

Wandeldag 2 en 3

Het gaat goed, de teen van Pieter geeft geen problemen. De omgeving is prachtig en de temperatuur kan niet beter. De weergoden zijn ons tot heden goed gezind. Vandaag zou het gaan regenen maar we hebben geen druppel gehad. Dagelijks een temperatuur tussen 17 en 20 graden. Maar de komende dagen slaan ze genadeloos toe; morgen wordt het 25 graden en op het einde van de week stijgt de temperatuur naar 33 graden. Dat wordt vroeg starten.

Groeten Pieter en Annet

Hans en Nelleke

Geweldig om jullie zo te kunnen volgen. De 2e helft van de week geeft ook aan Annet de mogelijkheid om haar hobby om in natura te zonnen ten uitvoer te brengen. Niet vergeten om je achterwerk dan mwet factor 30 in te smeren. Verder heel veel looplezier toegewenst.

Nicole

Bonjour!
Leuk weer om jullie avonturen te lezen en mee te beleven. Geniet er van en kijk goed om je heen en maak mooie foto's!
Groetjes

Louise

Veel wandel plezier en verders fijne vakantie! !

Elly van Sonsbeek

een hele fijne vakantie, genieten doen jullie wel het is te zien op de foto's .
Heel veel plezier.

Moniek

In ieder geval beter weer dan hier.Jullie hebben het verdient. Geniet van de omgeving dan genieten wij van de foto's van je fototoestel [ sorry, camera!]

karin

Fijn dat het goed gaat en mooi weer,lekker