PieterAnnet.reismee.nl

Eerste wandeldag

Onze eerste wandeldag zit er al weer op. Het ging goed, ook voor Pieter, hij heeft niet veel last gehad van zijn teen.

Limoges hebben we weer achter ons gelaten. We hadden geslapen bij de Nonnen, zelfde adres als vorig jaar. En nu zijn we in het gehucht Bord. Het ligt langs de route, heerlijk is dat. Soms moet je nog enkele km omlopen voor een slaapplek. Het weer was prima, heerlijk om te wandelen. Bewolkt en een graad of 17. En op het moment van schrijven valt er een buitje.

Morgen lopen we de Limousin uit en de Dordogne in.

Tot de volgende keer,

groet Pieter en Annet

Buren

Goed dat het perfect verloopt. Jullie huis staat er gewoon nog
Mooie blog
Groetjes Hans en Yvonme

Anne

Fijn dat het lopen goed gegaan is! Geniet! Xx

nellie heesakkers

fijn dat alles goed verloopt
hopelijk verder mooi weer
en nog meer van deze mooie slaapplaatsen
groetjes rien en nellie

Patricia

Veel plezier! Geniet ervan.

Gorettie

hopelijk gaat de rest van de wandeling ook op deze manier verder. Loop ze.

Anton en Gertie

Hoi sportievelingen,

Fijn te horen dat de eerste trip goed verlopen is. De podotherapeut goed werk geleverd gelukkig!
Veel wandelplezier en geniet van al het moois onderweg.

Groeten uit Reek

Els & Koos

Zo te lezen halen jullie de geplande eindbestemming wel (of ver daar voorbij). Nogmaals, veel wandelplezier en geniet ervan. Het is jullie gegund! Groetjes uit zonnig Carvoeiro.

Noud en Jeannie

Goed te horen dat het zo lekker gaat. Annet gewoon opletten dat je Pieter niet voor z'n voeten loopt en zeker niet op z'n teentjes trapt!!
Suc6 war!

Willemien en Willy

Veel wandelplezier, geniet er van en wij blijven jullie volgen.
Groetjes

Linda

Geniet ervan pa en moe!

Elly

Super dat het goed gaat? En loopt Pieter nu zijn eigen tempo, of kan hij jou Annet bijbenen??? Geniet er van en altijd leuk om jullie avonturen te lezen. veel plezier
Groetjes Elly

ellievanzutphen49@gmail.com

In gedachten loop ik met jullie mee.